سبد خرید شما خالی می باشد.
قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک

اگر به دنبال یک نوشیدنی خوش طعم و مفید برای سلامتی هستید، ما به شما قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک را پیشنهاد می‌کنیم. ترکیب دانه‌های مرغوب قهوه عربیکا با عصاره قارچ گانودرما (Ganoderma) و خامه، طعم یک نوشیدنی خوشمزه و متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول فواید بی‌شماری نیز برای سلامتی انسان دارد که از آن جمله می‌توان به مبارزه با سلول‌های سرطانی، جلوگیری از نارسای‌های قلبی و پیری زودرس اشاره کرد. در این مطلب شما را با خواص معجزه‌آسای این نوشیدنی پرطرفدار و محبوب آشنا خواهیم کرد.

خواص قهوه فوری با عصاره قارچ شیر خشک

کافه لاته با قارچ گانودرما و شیر خشک ضمن داشتن طعم شیرین و خامه‌ای و آماده‌سازی سریع، خواص بی‌شماری دارد. برخی از خواص این محصول در ادامه بیان شده است:

  • سم‌زدایی و پاکسازی بدن: این محصول یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد کمک می‌کند.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: قارچ Ganoderma موجود در ترکیبات این قهوه فوری موجب ارتقاء سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌های مختلف می‌شود.
  • جوانسازی پوست: از دیگر فواید مصرف کافه لاته ساخته شده توسط عصاره قارچ Ganoderma و شیرخشک جوانسازی پوست است. این محصول به تنظیم ترشح روغن پوست، کاهش چین ‌و چروک پوست کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
  • رفع جوش صورت: خواص ضدباکتریایی این نوشیدنی در درمان جوش‌ها موثر هستند.
  • افزایش و بهبود رشد مو و ناخن: تقویت مو و ناخن‌ها و جلوگیری از ریزش مو از دیگر فواید مصرف کافه فوری با عصاره قارچ شیر خشک هستند.
  • خاصیت ضد ویروسی: قارچ Ganoderma به کمک خاصیت ضدویروسی خود موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های ویروسی می‌شود.
  • ضد استرس و افسردگی: اگر به صورت مداوم کافه لاته گانودرما مصرف کنید، شاهد کاهش استرس، اضطراب و افسردگی خود خواهید بود.
  • بهبود مشکلات گوارشی: به شما توصیه می‌کنیم که برای درمان مشکلات معده خود بعد از صبحانه، کافه لاته گانودرما بنوشید. این نوشیدنی مشکلات معده، روده، ترش کردگی معده، رفلاکس معده و ورم‌ معده و روده را درمان می‌کند.
  • موثر در کنترل دیابت: مصرف این محصول در کنترل قند خون نیز موثر است.
  • افزایش چربی سوزی: مصرف قهوه فوری با عصاره قارچ شیر خشک به کاهش چربی بدن کمک می‌کند. کافئین موجود در این محصول موجب افزایش سوخت‌وساز بدن و لاغری فرد می‌شود.

با توجه به این خواص می‌توان گفت که مصرف کافه لاته Ganoderma عاملی موثر در بهبود کیفیت زندگی و سلامت شما است.

خواص قهوه فوری با عصاره قارچ شیر خشک

قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک برای چاقی

کافه فوری لاته گانودرما در طعم‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود و هر کدام خواص بسیار خوبی برای بدن دارند. البته در ترکیبات تمام مدل‌های این قهوه از پودر گیاه Ganoderma استفاده شده است. همچنین قهوه عربیکا، شکر و خامه غیرلبنی نیز از دیگر ترکیبات محصول مورد بحث هستند.

اگر به دنبال پیدا کردن روشی طبیعی و بدون عوارض برای افزایش وزن خود هستید، می‌توانید Ganoderma را در برنامه غذایی خود جای دهید. البته نه هر گانودرمایی! برای افزایش یا کاهش وزن خود باید بدانید که کدام نوع کافه لاته گانودرما را تهیه کنید. برای مثال کافه سوپریم برای لاغری موثر است و می‌تواند میزان قابل توجهی از وزن فرد را کاهش دهد. اما سوال این است که آیا قهوه لاته گانودرما برای چاقی نیز مفید است؟

این محصول ترکیبات منحصربه‌فرد و مفیدی دارد که برای چاقی و اضافه وزن به شما کمک می‌کنند. البته نحوه مصرف کافه لاته Ganoderma برای چاقی بسیار مهم است، پس ادامه این مطلب را به دقت مطالعه بفرمایید.

قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک برای چاقی

در هر بسته از این محصول معمولا 20 ساشه وجود دارد که شما باید روزی 2 عدد از آن‌ها را مصرف کنید. هر روز نیم ساعت پس از صرف صبحانه یک ساشه میل نموده و ساشه دیگر را برای نیم ساعت پس از شام کنار بگذارید. در کنار نوشیدن قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک برای چاقی رعایت برنامه غذایی مخصوص نیز مهم است.  

ما به شما عزیزان مصرف قهوه لاته گانودرما یا قهوه هات چاکلت گانودرما را برای افزایش وزنتان توصیه می‌کنیم. این نوشیدنی‌ها را به صورت دوره‌ای و مداوم میل کرده و شاهد نتایج بسیار عالی آن باشید.

 

نوشتن دیدگاه