سبد خرید شما خالی می باشد.
شیرخشک گین آپ برای چاقی صورت

یکی از بهترین روش‌ها برای چاق کردن صورت بزرگسالان مصرف شیرخشک است. این محصول حتی از شیر نیز ویتامین‌ها و پروتئین‌های بیشتری دارد و با استفاده از آن می‌توانید به صورت کاملا طبیعی صورت خود را چاق‎تر کنید. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید شیر خشک مخصوص پر کردن صورت بزرگسالان فعالیت دارند که از آن جمله می‌توان به گین آپ (Gain Up)، بیومیل و آپتاکید نوتریشیا اشاره کرد. در این مطلب شما را با فواید و مضرات شیرخشک گین آپ برای چاقی صورت بزرگسالان آشنا خواهیم کرد. همچنین اگر می‌خواهید بدانید که آیا این پودر برای کودکان نیز مفید است یا خیر، در ادامه با ما همراه باشید.

 

شیرخشک گین آپ برای بزرگسالان

شیرخشک گین آپ حاوی کربوهیدرات‌های مختلف و انواع چربی است. همچنین این محصول سرشار از مواد معدنی همچون سیترات پتاسیم، فسفر، تری‌کلسیم، فسفات تری‌کلسیم، فسفات پتاسیم و کلرید کلسیم است. ویتامین‌های موجود در این شیرخشک شامل آسکوربات سدیم، ویتامین A، ویتامین B12، نیاسینامید آلفا-توکوفرول استات و غیره هستند. بنابراین مصرف شیر خشک Gain Up باعث پر شدن صورت افراد بزرگسال می‌شود.

ترکیبات موجود در این محصول پوستی درخشان را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند. شیرخشک حاوی مقدار زیادی اسید لاکتیک است که به طور طبیعی پوست انسان را تمیز و روشن می‌کند. غلظت ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این دسته از مکمل‌های غذایی نیز برای پوست بسیار مفید هستند. پودر Gain Up به عنوان یک مکمل تغذیه‌ای موجب افزایش وزن افراد بی‌اشتها و لاغر نیز می‌شود. این فرآورده غذایی به تامین انرژی و پروتئین مورد نیاز افراد کم وزن یا دچار سوء تغذیه کمک می‌کند.

هنگامی که بدن در تلاش برای جذب مواد غذایی جهت تقویت و بازسازی قوای خود است، خوردن شیرخشک گین آپ برای چاقی صورت می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر محصول مورد بحث را صبح و پیش از صبحانه میل کنید، تاثیر زیادی روی پر شدن چهره شما خواهد داشت. البته بسیار مهم است که مصرف شیر خشک با ورزش مناسب همراه باشد. این امر از چاق شدن نامتعادل بدن جلوگیری می‌کند. در نهایت برای ایجاد تغییرات اساسی در رژیم غذایی خود بهتر است که از راهنمایی‌های یک متخصص تغذیه یا پزشک متخصص کمک بگیرید. 

شما عزیزان می‌توانید در کنار مکمل غذایی گین آپ از مکمل‌های حاوی کلاژن مانند ریجنتا نیز استفاده کنید. مصرف همزمان این محصولات برای پر شدن خطوط ریز چهره و بهبود سلامت پوست مفید هستند. در ضمن، میزان مصرف مکمل مورد بحث برای گروه‌های سنی مختلف متفاوت است.

شیرخشک گین آپ برای بزرگسالان

فواید و مضرات پودر گین آپ کودکان

کودکان می‌توانند در هر سنی از مکمل Gain Up استفاده نمایند، فقط میزان و ترکیبات سنین مختلف متفاوت است. در زیر برخی از فواید مصرف مکمل گین آپ کودکان بیان شده است:

  • افزایش وزن کودکان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن بچه‌ها در مقابل عوامل بیماری‌زا
  • تامین 100 درصدی انرژی روزانه
  • افزایش اشتها
  • تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن کودکان
  • بهبود رشد قد بچه‌
  • کمک به هضم بهتر و جذب بالاتر پروتئین‌ها
  • محرک ترشح هورمون رشد

فواید و مضرات پودر گین آپ کودکان

خوشبختانه از آنجایی که هیچ ماده مضری مانند کورتون و هورمون در ترکیبات پودر Gain Up کودکان وجود ندارد، مصرف آن عوارض جدی به همراه نخواهد داشت. تنها چند توصیه مفید را برای استفاده از این محصول خدمتتان عرض می‌کنیم:

  • این مکمل غذایی برای بچه‌های کم‌وزن و دچار سوء تغذیه مفید است. همچنین مصرف پودر گین آپ به کودکانی توصیه می‌شود که توانایی تامین نیازهای تغذیه‌ای خود را از طریق غذا ندارند.
  • اگر کودک شما داروی خاصی استفاده می‌کند، باید پیش از شروع مصرف آن به پزشک متخصص او اطلاع دهید.
  • مقدار تجویز شده را بدون نظر پزشک افزایش ندهید.
  • این مکمل غذایی برای کودکان مبتلا به بیماری فنیل کتونوری مناسب نیست.
  • در صورتی که فرزند شما به هر یک از ترکیبات پودر Gain Up حساسیت نشان داد، مصرف آن را قطع کرده و به پزشک اطلاع دهید.
  • کودکان مبتلا به نارسایی کلیوی نباید از این ماده غذایی استفاده کنند.
  • محتویات این محصول تا حداکثر دو ماه پس از باز شدن درب قوطی قابل استفاده هستند.
  • افراد لاغر می‌توانند از پودر گین آپ تا رسیدن به وزن مطلوب خود استفاده کنند.

شیر خشک گین اپ برای چاقی بزرگسالان

شیر خشک با دارا بودن میزان کربوهیدرات و پروتئین‌های زیاد یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاقی بزرگسالان به شمار می‌رود. در مورد استفاده از شیر خشک گین آپ برای چاقی بزرگسالان باید این مسئله را در نظر داشت که هیچ محصولی نمی‌تواند ضمانت کند که شما به صورت موضعی چاق شوید، بنابراین شیر خشک گین آپ نیز باعث چاقی تمامی قسمت‌های بدن شما خواهد شد.

اگر قصد داشته باشید به منظور چاقی و افزایش وزن از شیر خشک گین آپ استفاده کنید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که شیر خشک مخصوص کودکان مانند شیر خشک بزرگسالان حاوی ویتامین و پروتئین زیادی است، اما مسلماً میزان ویتامین و پروتئین آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که روی بدن کودک تاثیرگذار باشد. اگر به عنوان یک بزرگسال قصد دارید با استفاده از شیر خشک گین آپ وزن بگیرید و وزن خود را بالاتر ببرید، بهتر است از شیر خشک‌هایی استفاده کنید که برای بزرگسالان تهیه شده‌اند و یا حداقل شیر خشک‌های +۲ سال استفاده کنید.

شیر خشک برای چاقی صورت     

هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که استفاده از یک محصول به صورت موضعی بدن شما را چاق می‌کند، بنابراین استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت، تا حدودی باعث چاقی بدن نیز می‌شود، اما مسلماً استفاده از این روش بیش از هر روش دیگری می‌تواند به چاق شدن بیشتر موضعی صورت و تاثیرگذاری کمتر روی سایر اندام‌ها کمک کند. در این مورد باید توجه داشته باشید که اگر دوست دارید با استفاده از شیر خشک صورت خود را چاق و تو پر کنید، بدون اینکه هیچ یک از اندام‌های شما چاق‌تر شوند، حتماً باید به یک متخصص مراجعه کنید. پزشک متخصص با مشخص کردن دوز استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک چاقی موضعی عالی داشته باشید و هیچ یک از اندام‌های شما چاق نشوند.

شیر خشک برای چاقی صورت     

شیر خشک نان اپتی پرو برای چاقی صورت    

زمانی که صحبت از شیر خشک برای چاقی صورت می‌شود یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که بهترین شیر خشک برای چاقی صورت کدام است؟ مسلماً شیر خشک‌ها با توجه به ترکیبات منحصر به فرد خود تاثیرات مختلفی روی چاقی صورت دارند و از این رو نمی‌توان همه آنها را یکسان تصور کرد، بنابراین انتخاب شیر خشک خوب می‌تواند روی چاقی بیشتر صورت به شکل موضعی کمک بیشتری کند.

شیر خشک نان اپتی پرو یکی از بهترین شیر خشک‌ها برای چاقی موضعی صورت شناخته می‌شود. این شیر خشک با دارا بودن ترکیبات عالی و منحصر به فرد می‌تواند به چاقی مناسب و یکدست صورت شما کمک زیادی کند و به عنوان یک مکمل باعث عضله سازی در بدن شما شود. به صورت کلی در مرحله اول استفاده از شیر خشک نان آپتی پرو را در اولویت کار خود قرار دهید و در نهایت اگر با مشورت پزشک متوجه شدید که این شیر خشک برای شما مناسب نیست، می‌توانید برندهای دیگری از این محصول را خریداری کنید.

طریقه مصرف شیر خشک برای چاقی صورت

طریقه مصرف شیر خشک برای چاقی صورت

برای چاقی صورت می‌توان شیر خشک را به دو صورت استفاده کرد:

خوردن شیر خشک: در این روش همانطور که از نامش پیداست شما با خوردن شیر خشک می‌توانید صورت خود را به صورت موضعی چاق کنید. خوردن شیر خشک برای چاقی صورت می‌تواند با استفاده از روش‌های زیر انجام شود:

  • برای چاقی و برجستگی بیشتر صورت می‌توانید شیر خشک را با آرد برنج ترکیب کرده و شب‌ها قبل از خواب ۲ قاشق از آن استفاده کنید.
  • محلول نسبتاً غلیظی از دو پیمانه شیر خشک درست کنید و صبح ناشتا آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • ۳ پیمانه شیر خشک را در ساعات مختلف در طول روز استفاده کنید.

استفاده از شیر خشک به عنوان ماسک: اگر خیلی به دنبال چاقی و تو پر شدن صورت خود نیستید و تنها دوست دارید حالت گرفتگی و افتادگی صورت شما که بر اثر لاغری به وجود آمده است، گرفته شود، در این صورت می‌توانید شیر خشک را به عنوان ماسک استفاده کنید. برای این منظور پودر شیر خشک را با روغن زیتون و مقدار خیلی کمی شکر ترکیب کنید و آن را روی صورت خود بمالید. بعد از گذشت مدت زمان ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت آن را با استفاده از آب ولرم و یا گلاب شست و شو دهید.

پودر گین آپ دارای ترکیبات مغذی همچون پروتئین‌های شیر، پروتئین آب پنیر، کربوهیدرات و مجموعه‌ای از آنزیم‌های مفید است. همچنین این محصول به دلیل داشتن 12 نوع ویتامین ضمن تامین انرژی روزانه کودکان به افزایش وزن و قد آن‌ها کمک می‌کند.

1,440,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل 3 افزودن به سبد
1,640,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک پدیاشور (وانیل) 900 گرمی 1 تا 10 سال PediaSure افزودن به سبد
1,590,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک سیمیلاک گلد 3 800 گرمی افزودن به سبد
1,250,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک نیدو عسلی 900 گرمی نستله Nestle افزودن به سبد

 

دیدگاه‌ها  
سلام من 25سالمه و شیرخشک بیومیل برای چاقی بدنم خریدم به نظرتون جواب میده یا یه مارک دیگه بخرم. روزی چقدر شیرخشک بخورم تا بهتر جواب بده؟
به نقل از محدثه امیری:
سلام من 25سالمه و شیرخشک بیومیل برای چاقی بدنم خریدم به نظرتون جواب میده یا یه مارک دیگه بخرم. روزی چقدر شیرخشک بخورم تا بهتر جواب بده؟

سلام خانم امیری عزیز.
بر حسب تجربه شیرخشک بیومیل برای چاقی تاثیر خوبی خواهد داشت البته می توانید محصولاتی مانند شیرخشک پدیاشور را هم امتحان کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که هر برند شیرخشک، بر روی بدن هر شخصی تاثیرگذاری متفاوتی خواهد داشت اما برای اینکه شیرخشک به منظور چاقی بدن تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد باید میزان پروتئین جذب شده به بدن خود را افزایش دهید به عنوان مثال می توانید دو قاشق شیر خشک بیومیل را با آرد برنج و نشاسته ترکیب کنید و قبل از خواب مصرف کنید یا محلول غلیظی از شیر خشک و آب تهیه کنید و صبح به صورت ناشتا مصرف کنید. تاکید داریم که حتما با یک پزشک متخصص در امر تغذیه مشورت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را داشته باشید.
نوشتن دیدگاه