سبد خرید شما خالی می باشد.
شیرخشک پدیاشور برای وزن گیری

عدم رشد کافی قد و وزن کودک یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که ذهن بسیاری از پدر و مادرها را به خود درگیر می‌کند. با وجود اینکه این موضوع مسئله مهمی است، اما جای نگرانی وجود ندارد. زیرا امروزه راه‌های زیادی برای بهبود رشد قد و وزن کودک وجود دارند که والدین را از نگرانی رها خواهند کرد. پدر و مادرها می‌توانند برای این منظور از راه‌هایی همچون مصرف مکمل‌های مناسب، تغذیه بچه با مواد غذایی خوب و تامین کالری مورد نیاز بدن او استفاده کنند. ما در این مطلب درباره تاثیر شیرخشک پدیاشور برای وزن گیری صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با شیر خشک پدیاشور به عنوان پودر مکمل غذایی با ما نی نی همراه باشید.

پودر مکمل پدیاشور غنی از ویتامین ها

شیر خشک پدیاشور (PediaSure) حاوی سین‌بیوتیک است. این ماده خود نیز مقادیر زیادی پری بیوتیک و پروبیوتیک دارد. پری بیوتیک‌ها یا همان FOS موجب تقویت و تکثیر پروبیوتیک‌ها می‌شود. سین‌بیوتیک عاملی موثر در متوقف شدن باکتری‌های بیماری‌زا است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. پدیاشور دارای تاییدیه بالینی است و می‌تواند ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد غذایی مورد نیاز بدن کودک را به طور کامل تامین کند. این محصول حتی برای بچه‌هایی با مشکل ابتلا به کمبود لاکتوز نیز مناسب است.

مکمل غذایی PediaSure به دلیل داشتن انواع ویتامین در ترکیبات خود محصولی مناسب برای افزایش وزن و قد خردسالان شناخته می‌شود. همچنین برخی ویتامین‌های موجود در این محصول برای رشد مو و ناخن مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر برای روشن شدن پوست مفید هستند. بنابراین هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند با خیال آسوده از پودر مکمل پدیاشور مصرف کنند.

این محصول را می‌توانید به کودکان 2 تا 10 سال با هدف افزایش وزن و تامین مواد معدنی، کربوهیدرات و سایر مواد غذایی مورد نیاز بدنشان بدهید. اما به طور کلی، PediaSure برای هر فردی که به دنبال یافتن راهی برای چاقی است، مناسب است. شیر خشک پدیاشور برای بزرگسالان نیز بسیار تاثیرگذار است و از میان سایر مکمل‌های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد.

پودر مکمل پدیاشور غنی از ویتامین ها

نحوه مصرف پدیاشور

دستور مصرف یا نحوه مصرف شیرخشک پدیاشور برای وزن گیری به صورت زیر است:

  • در ابتدا 190 میلی لیتر آب سرد را در یک لیوان ریخته و سپس 5 پیمانه از پودر را به آن اضافه کنید. این دو ماده را به حدی با یکدیگر ترکیب نمایید که مخلوط یکدستی به دست آید.
  • کودکان 2 الی 6 سال بهتر است که روزانه 1000 میلی‌ لیتر از این مخلوط را مصرف کنند. در صورتی که مقدار مناسب ترکیب پودر PediaSure و آب برای بچه‌های 7 سال به بالا 1500 میلی لیتر است. در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که تمام مواد معدنی، مواد غذایی و ویتامین‌های مورد نیاز فرزند دلبندتان تامین خواهد شد.

با وجود اینکه عوارضی برای مصرف این پودر مکمل غذایی گزارش نشده است، اما در هنگام استفاده از آن حتما به موارد زیر دقت کنید:  

  • اگر آلرژی خاصی دارید، پیش از مصرف شیر خشک پدیاشور با پزشک مشورت کنید.
  • این محصول برای افراد مبتلا به بیماری گالاکتوزمیا مناسب نیست.
  • PediaSure برای وزن گیری کودکان زیر یک سال توصیه نمی‌شود.

در ضمن، در بازار می‌توانید نمونه ایرانی و خارجی شیرخشک برند PediaSure را پیدا کنید. با وجود اینکه هر دو نمونه تمام مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن را تامین می‌نمایند، اما محصولات خارجی قیمت بالاتری دارند. اما به تازگی مردم متوجه شده‌اند که هر دو محصول خوب هستند و ترکیبات‌شان شبیه به یکدیگر است. در واقع نمونه‌های ایرانی پودر مکمل PediaSure برای کودکان و بزرگسالان نیز مانند محصولات خارجی بر اساس اصول بهداشتی و استانداردهای کیفی سطح بالا تولید می‌شوند. از این رو، فروش پدیاشور ایرانی نیز در داروخانه‌ها و سایت‌های آنلاین بیشتر شده است.

نحوه مصرف پدیاشور

کی به بچش پدیاشور داده

پودر مکمل پدیاشور سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری بدن است. این محصول به کودکان بالای دو سال کمک می‌کند که رشد بهتری از لحاظ قد و وزن داشته باشند. همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن نیز از دیگر فواید مصرف شیر خشک PediaSure برای کودکان است. طعم خوشمزه وانیل و عدم وجود گلتون نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این فرآورده غذایی هستند.

نظرات | کی به بچش پدیاشور داده

با بررسی نظرات مادران در سایت‌های اینترنتی مختلف مانند نی نی سایت در مورد تاپیک "کی به بچش پدیا شور داده" متوجه موضوعات مختلفی شدیم. بسیاری از مادرانی که قصد دادن شیر خشک پدیاشور به فرزندان خود داشته‌اند، از پیدا نشدن شیر خشک پدیاشور اصل در بازار گله و شکایت دارند. برخی دیگر از مادران می‌گویند که شیر خشک پدیاشور اصل خیلی گران است و نمی‌توانند آن را برای فرزند خود تهیه کنند. در نهایت مادرانی را می‌بینیم که شیر خشک پدیاشور را برای فرزندان خود تهیه کرده‌اند و برای مدتی از آن استفاده کرده‌اند.

با بررسی نظرات مادرانی که از شیر خشک پدیاشور استفاده کرده اند، متوجه شدیم که این شیر خشک برای چاقی فرزندان کاملاً موثر و عالی است. تنها نکته‌ای که در مورد این شیر خشک باید به آن توجه کرد، این است که طبق نظرات مادران، شیر خشک پدیاشور تنها باید طبق دستورالعمل روی بسته‌بندی مورد استفاده قرار گیرد تا تاثیرات خود روی چاق کردن کودک را نشان دهد. اگر از این شیر خشک در مقادیر کمتر نسبت به توصیه‌های روی بسته‌بندی استفاده گردد، شیر خشک هیچ گونه تاثیری روی چاقی نخواهد داشت و یا تاثیرات آن چندان چشمگیر نیست.

شیرخشک پدیاشور برای وزن گیری بزرگسالان  

جالب است بدانید شیر خشک پدیاشور علاوه بر دارا بودن خاصیت چاق کنندگی برای کودکان می‌تواند به وزن گیری بزرگسالان نیز کمک زیادی کند. پدیاشور به عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده شیر خشک در سراسر جهان شناخته می‌شود. این شیر خشک با دارا بودن میزان ویتامین‌ها و مواد معدنی طبیعی به چاقی بزرگسالان به خصوص چاقی موضعی در قسمت صورت کمک زیادی می‌کند. به صورت کلی زمانی که صحبت از چاقی در بزرگسالان می‌شود، افرادی را می‌بینیم که به دنبال چاقی سالم هستند و دوست ندارند با چاق شدن با استفاده از قند و سایر محصولات غیر سالم سلامتی خود را به خطر بیندازند. از آنجایی که شیر خشک پدیاشور هیچ گونه گلوتن و حتی قند طبیعی ندارد، باعث چاقی سالم در بزرگسالان می‌شود و به هیچ عنوان سلامتی را به خطر نمی‌اندازد.

برای استفاده از پدیاشور برای چاقی بزرگسالان بهتر است زیر نظر پزشک از این شیر خشک استفاده کنید. پزشک به شما مقدار استفاده از این محصول را مطابق با شرایط، جنسیت و جثه شما تجویز می‌کند تا یک چاقی عالی داشته باشید. اگر بیشتر تمرکز شما روی چاقی صورت است، علاوه بر استفاده از شیر خشک پدیاشور برای چاقی صورت می‌توانید با ترکیب کردن این محصول با عسل، گلاب و ... یک ماسک کاملاً سالم درست کنید و آن را به صورت موضعی روی صورت خود مورد استفاده قرار دهید.

شیرخشک پدیاشور برای وزن گیری بزرگسالان  

عوارض شیر خشک پدیاشور

یکی از مهمترین نگرانی‌هایی که در هنگام دادن هر خوراکی برای بسیاری از والدین پیش می‌آید، عوارض مربوط به آن خوراکی است. شیر خشک پدیاشور نیز در هنگام استفاده می‌تواند عوارض مختلفی برای کودک داشته باشد. یکی از مهمترین عوارض مشاهده شده در شیر خشک پدیاشور عدم تطابق این نوع از شیر خشک با دستگاه گوارشی تعداد کمی از کودکان است. برخی از کودکان بعد از استفاده از شیر خشک پدیاشور دچار مشکلاتی مانند اسهال یا یبوست شده‌اند.

نشان دادن علائم حساسیت بعد از استفاده از شیر خشک پدیاشور، چاقی بیش از حد کودک بعد از استفاده زیاد از این محصول و احتمال بروز بلوغ زودرس از دیگر عوارض جانبی شیر خشک پدیاشور به شمار می‌روند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهتر است در ابتدا شیر خشک پدیاشور را با مقادیر کم شروع کنید، سپس به صورت تدریجی استفاده از این محصول را افزایش دهید تا در صورت بروز هرگونه عوارض جانبی و یا حساسیت مشکل قابل کنترل و حل کردن باشد.

عوارض شیر خشک پدیاشور

پودر پدیاشور برای بزرگسالان 

پودر پدیاشور علاوه بر کودکان می‌تواند برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد. بزرگسالانی که قصد دارند از این محصول برای افزایش وزن خود استفاده کنند، می‌توانند با استفاده از پودر پدیاشور یک محلول غلیظ درست کرده و آن را صبح ناشتا مورد استفاده قرار دهند. از آنجایی که سیستم گوارشی بزرگسالان می‌تواند پودر پدیاشور را به تنهایی هضم کند، می‌توانید در طول روز ۲ تا ۳ قاشق پودر پدیاشور را مورد استفاده قرار دهید تا صورت و بدن شما چاق‌تر شود. از آنجایی که پودر پدیاشور دارای میزان کالری بالایی است، استفاده از مقادیر بیشتر از ۲ تا ۳ قاشق چندان توصیه نمی‌شود.

آیا شما تجربه مصرف این پودر مکمل غذایی را دارید؟ آیا شما پدر و مادرها به بچه‌هایتان پدیاشور داده‌اید؟ آیا این محصول تاثیری در چاقی خودتان یا کودکتان داشته است؟ خوشحال می‌شویم که تجربیات و نظرات خود را درباره PediaSure در اختیار ما قرار دهید.

1,640,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک پدیاشور (وانیل) 900 گرمی 1 تا 10 سال PediaSure افزودن به سبد

 

نوشتن دیدگاه