سبد خرید شما خالی می باشد.
شیر خشک اس ام ای برای وزن گیری

دستگاه گوارش نوزادان تا ۶ ماهگی ضعیف بوده و نمی‌تواند تمامی شیرهای خشک را هضم کند. از این رو شیر خشک اس ام ای به دلیل قابلیت هضم آسان برای نوزاد زیر ۶ ماه بهترین گزینه ممکن است. شیر خشک اس ‌ام‌ ای برای وزن گیری بسیار کمک کننده است و به دلیل استفاده از مواد اولیه مغذی و با کیفیت در تولید آن علاوه بر کمک به وزن گیری نوزاد، می‌تواند مواد مغذی را به نوزاد برساند. شیر خشک اس ام ای به عنوان یک جایگزین مناسب و یا یک کمکی برای ویتامین‌های مورد نیاز نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل دارا بودن امگا ۳ و امگا ۶ جایگزینی عالی و درجه یک برای شیر مادر است.

شیر خشک اس ام ای پرو ایرانی خوبه     

در سال‌های اخیر به علت ممنوعیت واردات شیر خشک اس ام ای پرو به داخل کشور ایران، این محصول در بازار خیلی کم یافت می‌شود و بسیاری از افراد نمی‌توانند آن را از داروخانه‌ها و دیگر مراجع فروش خریداری کنند. از این رو یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که شیر خشک اس ام ای پرو ایرانی خوب است یا خیر و آیا می‌توان آن را جایگزین شیر خشک اس ام ای پرو خارجی کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت شیر خشک اس ام ای پروی خارجی در کشور ایرلند تولید و روانه بازار می‌شود. این شیر خشک‌ در داخل کشور ایران کمیاب است و در برخی از مواقع افراد سودجو نمونه‌های تولید شده در داخل کشور ایران را با نام شیر خشک اس ام ای پروی اصل ایرلند به فروش می‌رسانند.

بدیهی است که شیر خشک اس ام ای پروی ایرانی به هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین نمونه خارجی این محصول شود. برخی از افراد با دادن شیر خشک اس ام ای پروی ایرانی به فرزندان خود به این نتیجه رسیده‌اند که شیر خشک ایرانی اس ام ای پرو می‌تواند در برخی از مواقع باعث اسهال نوزاد شود.

به صورت کلی قبل از خرید شیر خشک برای نوزاد حتماً باید با یک دکتر مشورت کرد. اگر دکتر فرزند شما استفاده از شیر خشک اس ام ای ایرانی را تایید کرد، هیچگونه نگرانی در این مورد نداشته باشید و به راحتی می‌توانید به فرزند خود این شیر خشک را بدهید. پزشک ممکن است برندهای دیگری از شیر خشک را به شما معرفی کند. حتماً باید طبق نظر پزشک شیر خشک به کودک داده شود.

شیر خشک اس ام ای پرو ایرانی خوبه     

تفاوت شیر خشک اس ام ای ایرانی و خارجی

شیر خشک اس ام ای ایرانی و شیرخشک اس ام ای خارجی از هر نظر با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، هر چند این تفاوت‌ها چندان مهم نیستند، اما این تفاوت حتی در ظاهر شیر خشک کاملاً محسوس است. شیر خشک خارجی معمولاً رنگ زردتری نسبت به شیر خشک ایرانی دارد که این موضوع به دلیل پرچرب بودن شیر خشک خارجی است. چرب بودن شیر خشک خارجی باعث وزن گیری بهتر نوزاد می‌شود.

شیر خشک خارجی و ایرانی در طعم نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. بسیاری از مادرانی که از شیر خشک خارجی و ایرانی برای فرزندان خود استفاده کرده‌اند، بر این باورند که شیر خشک خارجی نسبت به شیر خشک ایرانی طعم بهتری دارد و با ذائقه نوزاد سازگارتر است. کیفیت شیر اولیه نیز در شیر خشک ایرانی و خارجی یکسان نیست.

یکی از مهم‌ترین عوامل تفاوت بین شیر خشک اس ام ای ایرانی و خارجی قیمت شیر خشک است. نمونه‌های خارجی شیر خشک معمولاً قیمت ۱۰ تا ۱۵ برابری نسبت به نمونه‌های ایرانی دارند، از این رو برای بسیاری از والدین خرید نمونه‌های خارجی شیر خشک کاری دشوار است.

تفاوت شیر خشک اس ام ای ایرانی و خارجی

به صورت کلی از آنجایی که شیر خشک اس ام ای ایرانی و خارجی هر دو مورد تایید وزارت بهداشت هستند، نمی‌توان تمایز چندان زیادی برای این دو نوع از محصول قائل شد. تنها نکته‌ای که باعث تمایز بین شیر خشک اس ام ای خارجی و ایرانی می‌شود، بدن نوزاد شماست. اگر نوزاد شما به راحتی می‌تواند از شیر خشک ایرانی استفاده کند و مشکلی از این بابت برای او به وجود نمی‌آید، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه استفاده از شیر خشک ایرانی است. اگر با استفاده از شیر خشک ایرانی متوجه مشکل برای نوزاد خود شدید و یا متوجه شدید که شیر خشک با ذائقه کودک شما همخوانی ندارد، استفاده از شیر خشک اس‌ام‌ای خارجی به شما توصیه می‌شود.

اگر به دنبال شیر خشکی هستید که به وزن‌گیری مناسب و رشد سالم نوزاد دلبندتان کمک کند، شیر خشک اس ام ای یکی از بهترین گزینه‌هاست. این محصول با ترکیبات مغذی و متعادل خود تمامی نیازهای غذایی نوزادان را برآورده می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا به وزن ایده‌آل خود برسند.

برای اطلاع از قیمت شیر خشک اس ام ای و مشاهده تنوع محصولات همین حالا به بخش محصولات سایت مانی نی سر بزنید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. خوشحال می‌شویم نظرات شما را در بخش کامنت‌ها بخوانیم و تجربیات شما در استفاده از این محصول را بشنویم.

 

1,230,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک اس ام ای پرو 1 800 گرمی SMA Pro افزودن به سبد
1,230,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک اس ام ای پرو 2 800 گرمی SMA Pro 2 افزودن به سبد
1,230,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیرخشک اس ام ای پرو 3 800 گرمی 3 SMA افزودن به سبد

 

نوشتن دیدگاه