سبد خرید شما خالی می باشد.
مقایسه شیر خشک هیپ و آپتامیل

شیر خشک تنها جایگزین مناسب برای تغذیه نوزادانی است که بنا به هر دلیلی از شیر مادر بی بهره هستند. این محصول غذایی تمام نیازهای بدن بچه را به طور کامل برطرف می‌کند. شیرخشک‌ها در انواع بسیار مختلف توسط برندهای ایرانی و خارجی گوناگون در بازار موجود هستند و  هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. بسیار مهم است که والدین گرامی در هنگام خرید این محصولات به مناسب بودن مدل انتخابی با نیازهای فرزند شیرخوار خود توجه داشته باشند. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ما نی نی به مقایسه شیر خشک هیپ و آپتامیل پرداخته‌ایم، زیرا این دو نمونه از محبوب‌ترین شیرخشک‌های موجود در بازار هستند.

ویژگی های شیر خشک هیپ

هیپ یکی از بهترین برندهای تولید شیرخشک در بازار است که مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک را به طور کامل فراهم می‌کند. در ادامه ویژگی‌های انواع مختلف شیرخشک هیپ را بررسی کرده‌ایم.

  • شیر خشک ارگانیک کمبیوتیک 1

این محصول غذایی برای شیرخواران از بدو تولد تا 6 ماهگی تهیه شده است. هیپ 1 کمبیوتیک سرشار از پروبیوتیک، پره‌بیوتیک، ویتامین‌های A، C و D است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید هستند. این ماده غذایی به راحتی هضم می‌شود، بنابراین بچه می‌تواند آن را مانند شیر مادر و به میزان مورد نیاز خود میل کند. تمام شیرخشک‌های اطفال موجود در بازار حاوی کربوهیدرات هستند. پیش از استفاده از تمام شیرخشک‌ها با پزشک مشورت نمایید.

  • شیر خشک ارگانیک کمبیوتیک 2

هیپ 2 کمبیوتیک برای تغذیه کودکان از 6 ماهگی به بعد مناسب است. ویتامین‌های A، C و D موجود در این محصول برای تقویت سیستم ایمنی کودک و امگا 3 آن برای کمک به تکامل مغز و بافت‌های عصبی مفید هستند. همچنین آهن موجود در ترکیبات هیپ 2 کمبیوتیک موجب تقویت قوای شناختی نوزاد می‌شود. شیرخشک آلمانی هیپ به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده و پروبیوتیک به رشد مغز، قوای بینایی و کنترل دستگاه گوارش کمک می‌کند. در ضمن، این محصول طعم دلچسبی دارد و بهترین جایگزین برای شیر مادر به حساب می‌آید.

1,700,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک هیپ 1 آلمانی 800 گرمی Hipp 2آیتم های موجود افزودن به سبد
1,900,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک هیپ 2 آلمانی 800 گرمی Hipp موجود نمی باشد
1,700,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک هیپ 3 آلمانی 800 گرمی Hipp 3آیتم های موجود افزودن به سبد

ویژگی های شیر خشک هیپ

ویژگی های شیر خشک آپتامیل

برای تولید شیرخشک‌های آپتامیل از فرمول منحصربه‌فردی استفاده شده است. به همین دلیل این محصولات برای نوزادان مبتلا به آلرژی و اختلالات نادر ژنتیکی مناسب هستند. از جمله فواید مصرف شیر خشک‌های آپتامیل عبارتند از:

  • تامین مواد مغذی: شیر خشک‌های آپتامیل حاوی ویتامین‌ها، انواع پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های مورد نیاز بدن نوزادان هستند.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: ترکیبات مغذی موجود در این محصولات به ارتقاء سیستم ایمنی بدن نوزاد تازه متولد شده کمک کرده و احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف را در آن‌ها کاهش می‌دهد.
  • تامین رطوبت کافی: هیدراته نگه داشتن بدن نوزادان نیز از دیگر فواید مصرف شیرخشک‌های آپتامیل هستند.
  • پشتیبانی از رشد استخوانی: این مکمل غذایی به دلیل داشتن ویتامین D و کلسیم در ترکیبات خود به رشد و تقویت استخوان نوزادان کمک می‌کند.

ویژگی های شیر خشک آپتامیل

در این بخش از مقایسه شیر خشک هیپ و آپتامیل، رایج‌ترین انواع شیرخشک آپتامیل و فواید آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • ساده

 شیر خشک آپتامیل 1، 2 و 3 یا همان ساده حاوی ترکیبات منحصربه‌فردی همچون ایمیونوفورتیس و پره‌بیوتیک است. این مواد مغذی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نوزادان و بهبود رشد آن‌ها می‌شوند.

1,440,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل 1 افزودن به سبد
1,440,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل 2 افزودن به سبد
1,440,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل 3 افزودن به سبد
1,530,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل 4 موجود نمی باشد

  • PDF

 این محصول بهترین شیرخشک برای وزن‌گیری بچه‌های نارس و کم‌وزن است. پره‌بیوتیک و نوکلئوتید موجود در شیرخشک آپتامیل PDF در تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد نوزادان نارس و کم‌وزن مفید هستند. تقویت رشد مغزی و بینایی، تامین پروتئین بدن، بهبود هضم و جذب چربی نیز از دیگر فواید استفاده از این جایگزین غذایی به شمار می‌روند.

  • FMS

 اگر می‌خواهید نوزاد نارستان وزن کافی داشته باشد، برای او شیرخشک آپتامیل FMS بخرید، زیرا این محصول به طور اختصاصی برای وزن‌گیری بچه‌های نارس طراحی شده و سرشار از پروتئین هایپوآلرژیک است.

  • HA

 از مهمترین فواید مصرف شیرخشک HA کمک به کاهش خطر ابتلا به آلرژی در کودکان است. همچنین این محصول به واسطه بهره‌مندی از ایمیونوفورتیس موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نوزادان می‌شود.

1,785,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل HA1 وزن 400 گرمی 3آیتم های موجود افزودن به سبد
1,785,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل HA2 4آیتم های موجود افزودن به سبد
1,650,000 تومان قیمت خرید یک واحد: شیر خشک آپتامیل AR ضدرفلاکس 400 گرمی 1 آیتم در انبار افزودن به سبد

  • پپتی

 شیر خشک آپتامیل پپتی حاوی پروتئین هیدرولیز شده از نوع Whey است. به همین دلیل این محصول برای نوزادانی مناسب است که از بدو تولد به پروتئین گاوی حساسیت دارند. همچنین کمک به رشد بهتر باکتری‌های مفید روده و ارتقاء سیستم ایمنی بدن نیز از دیگر فواید این مکمل غذایی به حساب می‌آیند.

  • پپتی جونیور

 در ترکیبات پپتی جونیور کازئین وجود ندارد، در حالی که این محصول سرشار از پروتئین هیدرولیز شده از نوع Whey است. بنابراین اگر نوزاد شما به پروتئین گاوی آلرژی دارد، پپتی جونیور بهترین گزینه برای او است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیرخشک آپتامیل ای آر و ویژگی‌های خاص آن که ممکن است برای نوزادان با نیازهای ویژه مناسب باشد، مقاله مربوطه را بررسی کنید.

نوشتن دیدگاه