سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

رنگ موی شنی نسکافه ای یکی از رنگ‌های کاملاً به روز است که در سال‌های اخیر استفاده از آن رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و استفاده از آن برای افراد سبزه رو کاملاً مناسب است. در کشور ایران مردم اغلب دارای پوست گندمی هستند به همین دلیل استفاده از رنگ شنی نسکافه ای در کشور ایران مشتریان زیادی دارد. برای به دست آوردن این تناژ رنگ در ابتدا باید موها را با استفاده از دکلره به پایه ۹ رساند و سپس رنگ را روی سر زد. با مانی نی همراه باشید تا این رنگ را به شما آموزش دهیم.

رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

برای به دست آوردن ترکیب رنگ های شنی نسکافه ای طبق این دستورالعمل پیش بروید:

  1. در ابتدا باید موی سر را با استفاده از دکلره به پایه ۹ رساند. در نهایت باید رنگ شیر نسکافه ای شماره ۹ را با رنگ دودی شماره ۹ ترکیب کنید و کمی رنگ شنی به ترکیب بیفزایید و آن را روی موهای خود قرار دهید.
  2. در ترکیب دوم باید در ابتدا مقداری رنگ شیر نسکافه ای شماره ۸ را با رنگ رودی شماره ۸ ترکیب کنید و رنگ شنی را به ترکیب بیفزایید و سپس آن را روی موها قرار دهید.
  3. برای به دست آوردن رنگ سوم می توانید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۷ برسانید. سپس رنگ شیر نسکافه ای شماره ۷ را با رنگ دودی شماره ۷ مخلوط کرده و رنگ شنی را به آن بیفزایید و آن را روی موهای خود قرار دهید.
  4. برای به دست آوردن یک ترکیب جذاب می‌توانید در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ زیتونی تیره به صورت کامل رنگ کنید سپس مقداری از موها را از کلاه مخصوص دکلره بیرون بیاورید و به صورت کامل هایلایت کنید و ترکیبی از رنگ نسکافه ای شماره ۹ رنگ زیتونی شماره ۹ و رنگ شنی را روی موهای هایلایت شده قرار بدهید.
  5. به دست آوردن ترکیب پنجم در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و آن را با استفاده از شامپوی ضد زردی شستشو دهید. در مرحله بعدی رنگ شیر نسکافه ای را با رنگ دودی شماره ۱۰ مخلوط نمایید و مقداری هایلایت شنی به ترکیب بیفزاید. در نهایت به اندازه دوسان فاریاس اول نقره‌ای و اکسیدان شماره ۶ به ترکیب بیفزاید و رنگ را روی موهای خود قرار دهید.
  6. برای بدست آوردن یک ترکیب زیبا و شگفت انگیز می توانید تمامی قسمت های موی خود را رنگ نکنید و تنها در قسمت های پایینی هایلایت رنگ موی نسکافه ای شنی داشته باشید. برای این منظور در ابتدا باید پایین موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و سپس ترکیب که در بالا به آنها اشاره شد را مخلوط کرده و آن را روی پایین موهای خود قرار دهید. با استفاده از این روش موهای شما زیبا می شود و شکل ظاهری آن مانند شراره های آتش است.
  7. یرای بدست آوردن ترکیب بعدی در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره پایه ۹ برسانید و سپس موها را با شامپوی ضد زردی بشویید. در نهایت رنگ شیری شماره ۸ را با رنگ دودی شماره ۸ ترکیب کنید و یک سانت واریاسیون نقره ای به آن بیفزایید و رنگ شنی را با تمامی مواد مخلوط کنید. بعد از افزودن اکسیدان شماره ۶ و ترکیب می توانید ترکیب را روی موهای خود قرار دهید و آن را بعد از حدود نیم ساعت شستشو دهید.
  8. برای به دست آوردن ترکیب شماره ۸ در ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و آنها را با استفاده از شامپوی ضد زردی بشویید. در نهایت رنگ شیر نسکافه ای شماره ۹ را با رنگ شماره ۷ دودی رنگ شماره ۹ دودی رنگ هایلایت شنی واریاسیون بنفش اندازه یک سانت واریاسیون نقره ای به اندازه یک سانت و اکسیدان شماره ۶ مخلوط کنید و سپس ترکیب را روی موهای خود قرار دهید.
  9. اگر می خواهید موهای شما بیش از اندازه روشن نشود می توانید در ابتدا موها را با استفاده از اکسیدان به پایه شماره ۸ برسانید و سپس آنها را با استفاده از شامپوی ضد زردی بشویید. در نهایت رنگ هایلایت شنی را با رنگ نسکافه ای شماره ۶ دودی شماره ۸ واریاسون نقره‌ای و اکسیدان شماره ۶ مخلوط کنید و سپس ترکیب را روی موهای خود قرار دهید.

آموزش 10 ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای با دکلره

ترکیبی دیگر برای ساختن رنگ شنی نسکافه ای با دکلره

برای بدست آوردن ترکیب آخر باید در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و آن را با شامپوی ضد زردی بشویید. در نهایت رنگ شنی پایه نه، شیر نسکافه ای شماره ۸، شرابی شماره ۸، دودی شماره ۸ و هایلایت صدفی را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط نمایید و ترکیب را روی موهای خود قرار داده و آن را بعد از نیم ساعت بشویید.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری نسکافه ای مدل شیر نسکافه ای شماره 8.85 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری شنی - بلوند شنی خیلی روشن شماره 9.77 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی بلوند شنی خیلی روشن شماره 9.07 ماردو mardoo افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی شیر نسکافه ای روشن 8.47 ماردو mardoo افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه