سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

کسانی که طرفدار رنگ کردن موهای خود با کمترین آسیب به ریشه و ساقه مو هستند بهتر است به دنبال رنگ هایی باشند که دکلره کمتری در آن ها به کار برده می شود. یکی از انواع مختلف رنگ های بسیار شیک و پرطرفدار که با تمام تناژ های پوستی همخوانی و هارمونی دارد، رنگ شیر نسکافه ای است. این رنگ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و می‌ توان آن را با کمترین آسیب به مو بر روی موها پیاده کرد. کسانی که علاقمند به رنگ نسکافه ای هستند می توانند تناژ های مختلف این رنگ را بدون دکلره و یا با دکلره بسیار پایین مورد استفاده قرار دهند و موهای خود را با آن رنگ کنند. البته غیر از مصرف پایین دکلره موارد متعدد دیگری نیز در سلامت موهای شما حین پروسه رنگ آمیزی دخیل هستند؛ که اصلی ‌ترین آن ها برند عالی و کیفیت بالای رنگ مو است. پس از آن نیز می توان نحوه رنگ زدن موها و همچنین تخصص و تبحر آرایشگر را نام برد. البته برخی از افراد تمایل دارند که خودشان در منزل اقدام به رنگ زدن موهای خود نمایند. ما نیز در این مقاله از سری مقالات مانی نی در مورد فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی و چگونگی رنگ کردن موها با این ترکیب توضیحاتی را برای شما ارائه کرده ایم، تا بتوانید خودتان با تسلط کامل موهای خود را به رنگ دلخواه در آورید.

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

رنگ موی شیر نسکافه ای به جرات امروزه جزو پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم های جوان است. اکثر خانم های جوان ترجیح می دهند به جای استفاده از رنگ های رنگین کمانی که به سرعت تکراری و زننده می شوند، از رنگ های شیر نسکافه ای و مرواریدی و دیگر طیف های رنگ نسکافه ای استفاده کنند. علاوه بر آن به دلیل اینکه این نوع رنگ کمترین آسیب را به ریشه موها وارد می‌ کند، محبوبیت استفاده از آن دو چندان شده است. برای اینکه رنگ موی شیری نسکافه ای را بر روی موهای خود پیاده کنید باید فرمول ترکیب آن را به صورت کامل بدانید و بدون هیچ گونه کم و زیاد، رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر آن مدت زمان ماندن رنگ بر روی موها نیز برای حفظ سلامت موها اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین قبل از اینکه اقدام به رنگ زدن موهای خود کنید حتما در درجه اول نسبت به عالی بودن و درجه یک بودن برند رنگ مو و دکلره خود اطمینان حاصل نمایید و سپس در زمینه مخلوط کردن رنگ با یکدیگر حساسیت کافی به خرج دهید. حتما دقت نظر داشته باشید در صورتی که شما مقدار رنگ های ترکیبی را در حد استاندارد در نظر بگیرید، و مدت زمان رنگ آمیزی را نیز به صورت کاملا استاندارد رعایت کنیدف بهترین نتیجه را از رنگ آمیزی موهای خود مشاهده خواهید کرد.

فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

فرمول تخصصی ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

برای رنگ کردن موهای خود با این رنگ باید از پایه 8 یا زرد استفاده کنید و سپس ترکیب رنگ ها را مطابق با فرمول زیر دنبال کنید.

  • رنگ شیر نسکافه ای شماره 8 ، 2/1 تیوپ ( 50 گرم)
  • مرواریدی شماره 12 ، 5/1 تیوپ (20 گرم)
  • ماهگونی شرابی شماره 6 ، نصف بند انگشت یا دو نخود
  • اکسیدان 3 درصد

دقت داشته باشید که مقدار ترکیب رنگ ها دقیقا مطابق با فرمول باشد. به خصوص که مقدار اکسیدان باید دقیقا حدود 3 درصد باشد. ترکیب بیشتر و یا کمتر اکسیدان باعث آسیب به موها خواهد شد. از طرفی حتما دقت داشته باشید که دکلره موهای خود را در مدت زمان معین بشویید. در صورتی که موهای شما زودتر پایه باز کنند باید موها زودتر شسته شوند. بدین منظور حتما بعد از اتمام دکلره کردن موها، هر چند دقیقه یک بار موهای خود را چک کنید و اجازه ندهید که موها بیش از حد در دکلره باقی بمانند و به محض پایه باز کردن آن ها را شستشو دهید. البته مدت زمان باز کردن پایه در موها بستگی به قطر مو و جنس مو دارد. نکته دیگری که برای ترکیب رنگ ها باید مد نظر داشته باشید این است که اندازه رنگ ها را دقیقا مطابق با مقدار ذکر شده ترکیب کنید و در صورتی که قصد دارید رنگ موی بیشتری داشته باشید مقدار تمام رنگ ها را به یک اندازه افزایش بدهید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی

نوشتن دیدگاه