سبد خرید شما خالی می باشد.
تشخیص رنگ موی لورال اصل

رنگ کردن موها جزو کارهای مورد علاقه‌ بیشتر خانم‌ها و دختران است. رنگ کردن مو اغلب برای به وجود آوردن ظاهری جدید، پنهان کردن موهای سفید شده و جوان‌تر به نظر رسیدن انجام می‌شود. در گذشته تغییر رنگ مو به وسیله‌‌ مواد طبیعی همچون حنا انجام می‌شد اما امروزه برند‌های زیادی انواع محصولات رنگ مو را در رنگ‌های فراوانی تولید و عرضه می‌کنند.
در هنگام انتخاب و خرید رنگ مو خیلی مهم است که به اصل بودن آن محصول توجه کنیم. زیرا در غیر این صورت ممکن است بعد از اعمال تغییر رنگ مو، موهایمان به رنگ مورد نظرمان تغییر نکند و در عوض خشک، کدر، خشن و فاقد درخشندگی شود. در صورتی که مو پس از رنگ شدن باید ظاهری کاملا طبیعی داشته باشد و درخشندگی‌اش حفظ شود. در این مقاله قصد داریم که نحوه‌ تشخیص رنگ موی لورال اصل را برایتان شرح دهیم.

رنگ موی لورال اصل

رنگ موی لورال اصل

برند لورآل (L’Oréal) یک برند رنگ مو و لوازم آرایشی فرانسوی و اولین تولید کننده‌ رنگ موی شیمیایی در دنیا است که نزدیک به یک قرن فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که این برند در ابتدا با نام "رنگ موی بی ضرر فرانسوی" فعالیت می‌کرده. ابن برند با کیفیت ترین محصولات رنگ مو را تولید کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران دارد. همراه بسته‌ رنگ موی لورآل، یک کیت کامل شامل محصولات مراقبت از ساقه و ریشه‌ مو در حین و پس از رنگ کردن آن قرار دارد که همین باعث محبوبیت فراوان این برند شده است.
به خاطر کیفیت عالی این محصول قیمت آن نسبتا زیاد بوده و همانطور که می‌دانید همیشه با افزایش محبوبیت و شهرت یک برند‌، کالاهای هم اسم تقلبی شبیه به محصولات آن برند نیز فراوان می‌شوند.
برند لورآل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اجناس تقلبی به نام این برند به راحتی پیدا می‌شوند و از آنجایی که قیمتشان ارزان‌تر از محصولات اصلی بوده، مشتریان زیادی به اشتباه جنس تقلبی را خریداری می‌کنند و بعد از استفاده از آن متوجه می‌شوند نتیجه مانند چیزی که انتظار داشتند نیست.
می خواهید بهترین شماره رنگ موی لورآل را بدانید؟ با ما در مقاله درج شده همراه باشید. از مشخصات اصلی رنگ موی لورآل اصل این است که می‌تواند تمام موها را به طور یکدست رنگ کند و موهای سفید را به خوبی بپوشاند پس از شست و شوی مو رنگ تغییر نمی‌کند یا کم رنگ تر نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های رنگ موی لورآل اصل وجود مواد مغذی از جمله پرو کراتین و کلاژن در آن است که موجب تقویت و استحکام مو می‌شود و آن را در برابر حرارت مقاوم می‌سازد. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

 تشخیص رنگ موی لورال اصل

چگونه رنگ مو اصلی لورال را تشخیص دهیم؟

یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن یا نبودن رنگ مو این است که مقدار کمی از ماده‌ رنگ مو را روی یک کاغذ بمالید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. در صورتی که رنگ ماده کدر و تیره شد به این معنی است که محصول اصل نیست. می‌توانید ماده رنگ را روی قسمت کوچکی از ساقه‌ مویتان نیز امتحان کنید.
این روش کمکتان می‌کند متوجه شوید رنگ دهی محصول دقیقا چگونه است و آیا ویژگی های رنگ موی اصل از جمله شفافیت و درخشش رنگ روی مو و نرم و لطیف نگه داشتنشان را دارد یا نه.

  • از فروشگاه‌های مشکوک خرید نکنید

دقت کنید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید کالاهای اورجینال به فروش برساند. مهم نیست فروشگاه چقدر بزرگ باشد چون هنوز ممکن است کالاهای تقلبی عرضه کند.

  • به بسته بندی خوب نگاه کنید

نگاه دقیق به بسته بندی محصول کمک زیادی در شناسایی اصل بودن کالا می‌کند. در صورتی که تصویر یا نوشته‌ روی بسته اندکی تار باشد، نشان می‌دهد که از روی بسته بندی اصلی پرینت شده و تقلبی است. همچنین وزن کمتر و مدل فونت نیز نشانه‌های مهمی هستند.

  • به بارکد، شماره سریال و اطلاعات تولیدی دقت کنید

بسته بندی یک کالای اصل معمولا دارای یک بارکد است که با اسکن کردن آن به اصل بودن آن می‌توان پی برد. با خرید از سایت مانی نی خیالتان از بابت اصل بودن برندها راحت باشد.

  • چک کنید کدام تن‌های رنگی از آن محصول یا برند وجود دارد؟

برند‌های آرایشی مانند برند لورآل تن های رنگی محدودی از محصولاتشان را عرضه می‌کنند. به عنوان مثال شما هرگز نمی‌توانید رنگ مویی صورتی از برند لورآل تهیه کنید زیرا این رنگ جزو تن‌های رسمی این برند کیست.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم در بسته بندی اصل رنگ موی لورآل، کیت مراقبت از مو قرار دارد که شامل یک سرم و نرم کننده‌ مو است پس در صورت عدم وجود این محصولات در بسته بندی کالای خریداری شده اصل نیست. شما می توانید این محصولات را با ضمانت اصل کالا از سایت مانی نی خریداری نمایید.

نوشتن دیدگاه